Aktualności

Blog – Marketing oparty na danych

Witaj w naszym blogu o data-driven marketingu! Jako Box Please, codziennie pomagamy markom – od start-upów po korporacje – w lepszym zrozumieniu ich klientów. Tutaj dzielimy się wiedzą, jak skutecznie wykorzystywać dane w marketingu

Opakowania ze słodyczami
avatar
Magda Pytlas
|

Marketingowe testowanie produktów 

Marketingowe testowanie produktów jest bardzo ważnym narzędziem dla firm dążących do sukcesu rynkowego. Pozwala ono na zminimalizowanie ryzyka związanego z wprowadzaniem nowych produktów na rynek i optymalizację strategii marketingowych.

kosmetyki
avatar
Magda Pytlas
|

Testowanie produktów – co to jest i jaki ma cel?

Testowanie produktów jest nieodzownym elementem procesu wprowadzania nowych towarów na rynek. Firmy coraz częściej sięgają po opinie konsumentów, aby upewnić się, że ich produkty spełniają oczekiwania docelowej grupy odbiorców. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, czym jest testowanie produktów, jakie są jego rodzaje oraz jak można wziąć w nim udział.

wykres
avatar
Magda Pytlas
|

Badanie rynku – czym jest i dlaczego jest potrzebne w marketingu

Badania rynku powinno poprzedzać każdą strategiczną decyzję marketingową. Firmy, które chcą odnieść sukces, muszą dokładnie rozumieć potrzeby i preferencje swoich klientów, a także śledzić trendy rynkowe. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, czym są badania rynku i opinii społecznej, jakie metody badań rynku są najskuteczniejsze oraz dlaczego warto korzystać z usług profesjonalnej agencji badania rynku.

Data Driven
avatar
Magda Pytlas
|

Czym jest data driven marketing?

Obecne działania marketingowe nie opierają się na wróżeniu z fusów.  Mamy dostęp do wielu różnych narzędzi, które gromadzą dane. Data driven marketing – czyli marketing oparty na danych, to must – have dzisiejszych działań. Strategie tworzone „po omacku” zazwyczaj wiążą się albo z przepaleniem budżetu reklamowego, lub powodują jedynie krótkotrwałe efekty, które nie przekładają się na realne korzyści dla firmy.